مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند
مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند

نحوه ثبت نام در سایت سیروس آنلاین جهت دریافت جدیدترین اخبار حوزه کتابت



هدف از قرار دادن تصویری از صفحه اصلی سایت http://sirousonline.com این بود که از مزایای ثبت نام در این سایت ، به روایت از خود این وبگاه مطلع گردیم.
اما با توجه به این که برخی از همکاران بنده در ثبت اطلاعات خود در این سایت - با وجود سادگی آن - با مشکل مواجه شدند آموزش تصویری ارائه گردید تا دوستان عملاً
ثبت نام در این سایت را که فقط با چند کلیک صورت می پذیرد تجریه نمایند به گمانم این مشکل ناشی از سادگی بسیار این ثبت نام باشد! ابتدا روی این لینک کلیک کنید. http://sirousonline.com/InsertDaftarKhane.aspx
در صفحه باز شده کافی است اطلاعات خواسته شده را که با علامت 11111 مشخص شده اند با دقت وارد نموده و در نهایت  روی " ادامه ورود اطلاعات " کلیک کنید مطابق تصویر زیر :


کمی صبر کنید تا به صفحه بعدی رهمنون شوید اطلاعات خواسته شده را مطابق تصویر زیر وارد کرده و سپس تیک " اطلاعات فوق را تائید می کنم " زده و سپس روی دکمه  " ذخیره " کلیک کنید کار تمام است به همین راحتی



حال شما با پیام ذیل مواجه خواهید شد " اطلاعات با موفقیت ذخیره شد اطلاعات ثبت شده پس از تائید مدیر سایت در صفخه حستجو قابل مشاهده خواهد بود " و این بیانگر این است که ثبت نام شما به درستی صورت پذیرفته است.

اما نحوه ثبت نام دفتریاران عزیز بدین نحو است که در مراحله آخر بجای " ذخیره " روی " ادامه ورود اطلاعات کلیک کرده و اطلاعات مربوطه به دفتریار وارد و در نهایت ذخیره می گردد.


قابل توجه دفتریاران عزیز
دفتریاران محترم ، بایستی در همان مرحله اول به شرحی که عرض کردم اطلاعات خود را وارد نمایند و الا بعدا قادر به انجام این کار نخواهند بود و به بیانی دیگر دفتریاران عزیز مستقلاً نمی تواند ثبت نام نمایند.
ولی بنده طی تماس تلفنی که با جناب سیروس داشتم خواهان رفع این مشکل شدم که ایشان فرمودند سرفتر مشخصات دفتریار خود را به ما ایمیل نماید ما ثبت نام دفتریار را انجام خواهیم داد.

 اما ایمیل جناب سیروس :
sirousonline@gmail.com

نظرات 4 + ارسال نظر
دفتریارکاتب یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 08:19 http://daftaryarekateb.com

سلام وباتبریم روزمرد.این ثبت نام فقط مخصوص سردفترانه یا دفتریاران هم میتوانندثبت نام کنند؟

درود بر همکار خوبم جناب بهرام قاسمعلی عزیز
این ثبت نام مختص سردفتران نبوده و دفتریاران عزیز نیز می توانند در آن ثبت نام نمایند برای ثبت نام کافی است دقیقا مراحل یاد شده را دنبال کنید در نهایت بجای ذخیره روی "ادامه ورود اطلاعات" کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمائید.

دفتریارکاتب چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 08:50 http://daftaryarekateb.com

باسلام مجدد.بدلیل اینکه اطلاعات دفترخانه ما بدلیل ثبت نام سردفترقبلااعلام شده ثبت نام دفتریار انجام نمیشه.جهت اطلاع

سلام همکار نازنین جناب بهرام قاسمعلی عزیز
دفتریاران محترم ، بایستی در همان مرحله اول به شرحی که عرض کردم اطلاعات خود را وارد نمایند و الا بعدا قادر به انجام این کار نخواهند بود و به بیانی دیگر دفتریاران عزیز مستقلاً نمی تواند ثبت نام نمایند.
ولی بنده طی تماس تلفنی که با جناب سیروس داشتم خواهان رفع این مشکل شدم که ایشان فرمودند سرفتر مشخصات دفتریار را به ما ایمیل کند ما ثبت نام دفتریار را انجام خواهیم داد اما ایمیل جناب سیروس :
sirousonline@gmail.com

لطیف فلاحی یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 23:02

سلام دوست وهمکار عزیز جناب اقای سجادی فر
البته اقای سجادی ما چندین سال است که در این سایت ثبت نام نموده ایم وبروز ترین اخبار وبروزترین تصمیمات را باخبر می شویم انصافا زحمت می کشند - دلم برای دیدن ان روی ماهت تنگ شده است منتظرم انشاله فرصتی در خدمت ان یار صمیمی باشیم - گلایه ای هم دارم هر بار که می آیم تا نظرم را بنویسیم و سایت دفترخانه بپذیر د خیلی اذیت می شوم فکر کنم فضای مجازی به رابطه دوستانه ما حسادت می ورزد

سلام دوست و برادر بزرگوار جناب فلاحی نازنین
مقدمتان در کلبه محقر مدونات کاتب گلباران و حضور سبزتان گرامی باد.
ضمن تقدیر از قدرشناسی شما در خصوص جناب آقای سیروس
باید عرض کنم شما با نگاه های مهربان خود همیشه بنده را شرمنده می کنید امیدوارم شایسته و لایق این همه مهر و محبت شما باشم در خصوص این که هنگام کامنت گذاشتن اذیت می شوید پوزش می طلبم متاسفانه سرویس های ایرانی چنین مشکلاتی را دارند حال می خواهد بلاگ اسکای باشد یا بلاگفا یا پرشین بلاگ یا میهن بلاگ یا رزبلاگ یا هر سرویس دیگری و اخیرا نیز این مشکلات خیلی بیشتر شده است به عنوان مثال چند روزی است که نمی توانم در وبلاگ های دوستان که تحت بلاگفا هستند کامنت بگذارم و مدت ها قبل پرشین بلاگ دچار این مشکل شده بود گاها هم نه تنها قسمت نظرات بلکه کل وبلاگ ها از کار می افتند و در سرویس های خارجی هم نمی توانیم وبلاگی باز کنیم چون فیلتر هستند و فعلا چاره ای جز کار کردن با این سرویس های معیوب نیست سرافراز و پاینده باشید.

عبداله اولی زاده سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 08:48

موضوع : ثبت نام دفتریار
دفتریاراول اینجانب صلاح الدین استادقادری جهت ثبت نام به حضورتان معرفی می شود.

با سلام م احترام محضر سردفتر محترم ده بوکان جناب عبداله اولی زاده
باید عرض کنم همانگونه که در این پست کاملا توضیح داده شده است. شما باید مشخصات کامل دفتریارتان و هم چنین تاریخ شروع بکار دفتریاری ایشان را به خود جناب آقای احمد علی سیروس ایمیل نمایند تا ثبت نام انجام شود.سرافراز و پاینده باشید.
ایمیل جناب آقای سیروس
sirousonline@gmail.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد