مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند
مدونات کاتب

مدونات کاتب

در این وبلاگ که جز دغدغه ها و دل نوشته های حقیر در امر خطیر کتابت نیست ، سعی خواهد شد با اجتناب از کپی برداری محض ، مطالب آن ترجمانی از منطق دل و منویات درونی ام باشد امید همکاران فرهیخته و اساتید و بزرگان با ارشادات خود روشنی بخش راهم باشند

تقدیر از تلاشی شایسته ( ارج نهادن به تلاش های بی شائبه فعالان عرصه مجازی حوزه کتابت)

همان گونه که استحضار دارید قبل از بروز و ظهور پدیده ای بنام گروه های مجازی از قبیل واتساب و تلگرام و .... ، تلاش گران فضای مجازی عرصه کتابت ، از طریق وبلاگ ها بود که رسالت خویش را در جهت اعتلای این فن شریف به انجام رسانده والحق که بسیار موفق عمل نموده و خوش درخشیدند که تلاش های این عزیزان حقیقتا شایسته هزاران تمجید و تحسین است.

 در این راستا قبلا حقیر، از عزیزانی چون جنابان احسان صادقیان و مهدی لندرانی در عرصه وبلاگ نویسی تقدیر نموده و به ندای وجدانی خویش از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» پاسخ مثبت داده و حال که قصد ادامه این روال و تقدیر از سایر فعالان عرصه وبلاگ نویسی را دارم از پیش باید عرض کنم که اثبات شی نفی ما عدا نکرده و تقدیر از این عزیزان به معنای نادیده انگاشتن تلاش های سایرعزیزان نبوده و نخواهد بود.

و اینک قصد آن دارم که از شخص قدردانی نمایم که ؛
اولا برخلاف شخصی چون حقیر که گرویدنشان به گروه های مجازی ، موجب کم فروغ شدن وبلاگشان گردید ، نه تنها فعالیت ایشان در گروه های مجازی ،  موجب خاموشی چراغ وبلاگشان نگردید بلکه فعال تر از قبل ، با ارائه مطالبی کاملا مبتلابه و بروز بیش از پیش آن را رونق بخشیدند.
در ثانی با ظهور گروه های مجازی به دعوت مدیران این گروه ها نیز لبیک گفته و در زمره فعالان این گروه های مجازی درآمدند.
و مهم تر از همه اینکه نه تنها در هر دو عرصه (وبلاگ نویسی و شرکت در مباحث گروهای مجازی) فعال بوده بلکه طرحی نو در انداخته و با ایجاد پلی میان گروه های مجازی و حوزه وبلاگ نویسی ، با جمع بندی و انعکاس مطالب در وبلاگ ، موجبات ماندگاری و تثبیت خروجی مباحث مطروحه در گروه ها را فراهم آورند.
و وبلاگ شخصی ایشان نیز برای تمامی فعالان عرصه مجازی عرصه کتابت نامی کاملا آشناست ، وبلاگی که برای رصد کردن جدیدترین بخشنامه ها و خبرها نباید از آن غافل بود ، وبلاگی با بروز رسانی مرتب و با غنای بالا که حقیقتا این همه تلاش و حمیت و غیرت صنفی قابل هزاران تمجید و تحسین است.
 و این بزرگوار کسی نیست جز برادر ارجمندم جناب آقای مهدی نیکزاد دفتریار دوم دفتر اسناد رسمی دو شهرضا ، که حقیر بنوبه خود از تلاش های بی شائبه این عزیز بزرگوار تقدیر و تشکر نموده و در طی این مسیر پر فراز و نشیب و انجام این رسالت خطیر برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارم. ارادتمند مهدی سجادی فر

نظرات 3 + ارسال نظر
داود بایروند جمعه 25 دی 1394 ساعت 01:55

درود بر جناب سجادی فر عزیز که این شیوه قدر دانی از فعالان عرصه مجازی دفاتر اسناد رسمی را در وبلاگ مفیدشان شروع و ادامه داده ، مهدی نیکزاد واقعا زحمات زیادی جهت ارتقا وبلاگ خوبش متحمل میشود و مطالب مفید و به روز و مبتلا به دفاتر اسناد رسمی رو پیگیری و در وبلاگ ثبت میکند ،به دوست خوبم مهدی نیکزاد خسته نباشید میگم و برایشان ارزوی موفیقت و سربلندی دارم.

عرض سلام و ادب و احترام دارم همکار فرهیخته جناب آقای بایروند
حقیر به جهت احساس دینی که در مقابل تلاش گران خستگی ناپذیر عرصه مجازی فن شریف کتابت دارم و از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» ، بر خود فرض می دانم از زحمات بی شائبه تمامی عزیزانی که در جهت اعتلای جایگاه کتابت از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و بی وقفه در فضای مجازی قلم فرسایی نموده و اوقات گرانبهای خود را صرف تدقیق درجدیدترین موضوعات مبتلابه خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی و پاسخ گویی به سوالات همکاران نموده و در مباحث مطروحه فعالانه شرکت می نمایند تقدیر و تشکر نموده و مراتب قدردانی خود را اعلام و ابراز نمایم گو این که این عزیزان مستغنی از هر گونه تمجید و تحسین هستند لیک مناعت طبع این بزرگواران را مانعی برای بروز و ظهور منویات درونی خود نمی دانم و از باب من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا دست بوس همه این ارجمندان گرانمایه هستم.
ارادتمند سجادی فر

علی پیروزیان جمعه 25 دی 1394 ساعت 14:07

برادرعزیزجناب سجادی فر بخصوص آقای نیکزادمحترم دست هردوی شما درد نکند
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که خاموشی ما عدم ماست

ارجمند گرانمایه ، همکار فرهیخته و بزرگوار جناب آقای پیروزیان
از نگاه های همیشه مهربانتان بی نهایت تشکر می کنم حقیقتا کمترین کاریست که می توانم انجام دهم چرا که شرمنده عزیزانی هستم که در جهت اعتلای این منصب شریف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند ...
ارادتمند شما : سجادی فر

بهروز حسین زاده ( سردفتر 66 اهر ) دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 21:16

سلام و عرض ادب سرور عزیز جناب سجادی فر بزرگوار از حسن توجه جنابعالی به تلاشهای همکاران عرصه مجازی و زحمات آن عزیزان بالاخص جناب نیکزاد و لندرانی و صادقیان سپاسگزارم .

سلام همکار فرهیخته جناب آقای حسین زاده ، مقدمتان گلباران.
از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم ، انجام وظیفه است و دیگر هیچ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد